FANFARE SIRENA

Jubileumconcert Sirena 110 jaar op 26-11-2016

Foto's: Ad Wagemakers

Sinds 1906 zijn wij muzikaal actief in Sprang-Capelle en omgeving. Door de jaren heen is er om ons heen heel veel veranderd. Binnen de vereniging doen we er dan ook alles aan om met de tijd mee te blijven gaan. Zo hebben we een modern repertoire en zag in februari 2012 onze sambaband ‘Bateria Arenis’ het levenslicht.

Net als veel verenigingen om ons heen hebben ook wij last van een teruglopend ledenaantal. Nieuwe leden zijn dan ook van harte welkom. Geen ervaring?
Geen probleem, bij Sirena kunt u/kun je ook terecht voor de opleiding.

Sinds jaar en dag wordt door onze vrijwilligers in de kern Capelle en de Vrijhoeve het oud papier opgehaald. Deze bron van inkomsten is hard nodig en we zijn alle inwoners dan ook zeer dankbaar voor de genomen moeite. Op deze manier kunnen we door blijven gaan met muziek maken!

Heeft u/ heb jij interesse om eens een kijkje te komen nemen bij onze repetities dan bent u/ ben je van harte welkom!

Fanfare Sirena:

maandagavond 19:30 – 21:30 uur
zalencentrum Zidewinde, Julianalaan 1, Sprang-Capelle

Slagwerk-en percussiegroep Sirena:
maandagavond 19:30 – 21:00 uur
zalencentrum Zidewinde, Julianalaan 1, Sprang-Capelle

Bateria Arenis:
dinsdagavond 19:30 – 21:00 uur
PCBS De Bron, Nieuwevaart 11, Sprang-Capelle

Tot ziens bij een van onze optredens of repetities!

Volg ons op Facebook:

www.facebook.com/FanfareSirenaSprangCapelle